Vestavba do Fiat Ducato Maxi (L4H3) je určena primárně pro 2 osoby, na jízdu však vůz homologován pro 4 pasažéry a v případě potřeby lze zadní lůžka rozšířit tak, aby se zde vyspali nejen dva dospělí, ale s nimi také 1-2 děti.
Spaní pro 2 osoby je řešeno v zadní části vozu, dvěma samostatnými, oddělenými lůžky, situovanými na délku vozu. Jedno lůžko je dlouhé 2 metry, druhé je o něco kratší. V případě potřeby lze tato lůžka pomocí výsuvného roštu jednoduše propojit v prostorné letiště. Ve vnitřní části postelí je umístěna většina technologií (nádrž na čistou vodu s příslušenstvím pro rozvod vody, kombinovaný bojler s topením Truma Combi C4, vestavná plnitelná lahev Alugas s multiventilem) a zbývá zde velmi velkorysý úložný prostor.
Na kratší z lůžek navazuje velice prostorná koupelna se sprchou a vestavěným WC. Kromě vnitřní sprchy nechybí ani venkovní sprcha na teplou i studenou vodu v zadní části vozu.
Sezení v přední části vozu kolem stolku s otočenou přídavnou deskou sestává z homologovaného dvojsedadla v druhé řadě, a ze sedadel Sportscraft na otočných konzolích. Nad stolek a dvojsedadlem se nachází prostorná skříňka, spoustu úložného prostoru nabízí i skříň nad kabinou řidiče.
V případě, že by vestavba měla sloužit pro 4 osoby nejen na jízdu, ale i na spaní, mohlo by být alternativně použito rozkládací dvojsedadlo, které je homologováno pro jízdu pasažérů, jeho rozložením pak vznikne dvojlůžko.
Naproti sezení, do prostoru bočních dveří, je umístěna kuchyňka s kombinovaným plynovým vařičem a dřezem, a velká kompresorová lednice s mrazákem o objemu 140 litrů. Kuchyňka je vybavena několika šuplíky, pracovní plochu lze rozšířit o boční výklopný stolek. Prostor nad bočními dveřmi je využit pro elektro panel zahrnující veškeré centrální vypínače, ovládání Trumy i sledování stavu nádrží na vodu.
Rozvod vody je zajištěn tlakovým systémem, objem nádrže na čistou vodu je 90 litrů, nádrž na odpadní vodu o stejném objemu je umístěna na podvozek.
Důležitým požadavkem byla energetická nezávislost vozu. Elektroinstalace jsou proto postaveny na komponentech Victron Energy vč. LiFePO4 trakční baterie s kapacitou 160Ah, baterii dobíjí kromě alternátoru a nabíječky ze sítě také solární panely o celkovém výkonu 2x 1150Wp. Veškeré použité elektro komponenty jsou ve verzi SMART, tedy s Bluetooth sledováním, a promítají data do přehledné mobilní aplikace, kterou lze zdarma stáhnout pro iOS i Android. Trakční baterie i ostatní elektro komponenty jsou umístěny pod dvojsedadlem v druhé řadě vozu.
Rozmístění veškerého osvětlení, zásuvek a vypínačů je přizpůsobeno potřebám zákazníka. Nechybí lehké noční podsvětlení, díky kterému se i noční cesta na toaletu obejde bez rozsvícení světel a buzení ostatních obyvatel vestavby. Veškerá světla jsou sladěna do stejného odstínu světla a nechybí stmívače pro nastavení požadované intenzity osvětlení.
Pro obložení jsou použity interiérové obkladové panely v příjemné, světle krémové barvě, které dokreslují útulná vzhled interiéru, jsou snadné na údržbu a díky prolisům zajistí maximální využití prostoru. Dostatek světla a čerstvého vzduchu ve voze zajišťují boční výklopná okna Dometic s integrovanou sluneční clonou a moskytiérou (dvě okna jsou instalována u sezení ve voze, do bočních posuvných dveří a naproti nim k dvojsedadlu, jedno menší okno je pak umístěno do křídla zadních dveří). V zadní části vozu, nad postele, je instalováno výklopné střešní okno Dometic s roletkou a moskytiérou, v přední části vozu se nachází okno TurboVent s vestavěným elektrickým ventilátorem. Odtah vlhkosti z koupelny zajišťuje stropní ventilátor.
Pro pohodlné kempování je vůz vybaven 4 metry dlouhou markýzou, okapnicí nad bočními dveřmi s integrovaným vnějším LED osvětlením se stmívačem, boční moskytiérou a také elektrickým výsuvným schůdkem. Kromě toho jsme na vůz instalovali také tažné zařízení.